Hälsostation, Pemar
Nyckelord:Öppettider och kontaktuppgifter
Besöksadress
Postadress
TelefonPemar, team 1, efternamn A-K. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån-fre kl. 8-16.
Telefon, Telefon<span class="subheading">Pemar, team 1, efternamn A-K. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån-fre kl. 8-16.</span>: 02 474 6400TelefonPemar Team 2, efternamn L-Q. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån - fre kl 8-16.
Telefon, Telefon<span class="subheading">Pemar Team 2, efternamn L-Q. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån - fre kl 8-16.</span>: 02 474 6202TelefonPemar team 3, efternamn R-Ö. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån-fre kl 8-16.
Telefon, Telefon<span class="subheading">Pemar team 3, efternamn R-Ö. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån-fre kl 8-16.</span>: 02 474 6383TelefonSagu team. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån-fre klo 8-16.
Telefon, Telefon<span class="subheading">Sagu team. Bedömning av vårdbehovet och tidsbeställning mån-fre klo 8-16.</span>: 02 461 2534Onlinetjänster
Öppettider
Avvikande öppettider
Pemars hälsostation ligger på Terveyskeskuksentie 1, Pemar.
Hälsostationens mottagningsutrymmen finns i byggnadens alla tre våningar. I byggnaden finns en hiss. I samma byggnad finns också rådgivningstjänster, munhälsovård, fysioterapitjänster, hjälpmedelsutlåning, utdelning av vårdförnödenheter, mentalvårds- och missbrukartjänster och hälsocentralens (tidigare slutenvårdsavdelningen).
Ta kontakt med hälsostationen om du är orolig över din hälsa eller om du behöver vård eller vårdanvisningar. Skötaren bedömer din situation och ditt behov av vård samt hänvisar dig vid behov till en mottagning eller ett multidisciplinärt team för vård.
Bedömning av vårdbehovet och rådgivning:
Telefonnumret till Pemar hälsostations mottagningstjänster för bedömning av vårdbehov och rådgivning betjänar vardagar. Återuppringningstjänst är i bruk. Lyssna noggrant på inspelningen och lämna begäran om uppringning. Vi ringer tillbaka till dig under samma dag. Du kan också uträtta dina ärenden på hälsostationens rådgivningsställe under hälsostationens öppettider.
Du kan få en direkttid hos en fysioterapeut genom en behandlingsbedömning. Du kan också kontakta oss via Omaolo.
Avboka tid:
Du kan avboka tider genom att ringa numret för bedömning av vårdbehovet och rådgivning senast klockan 16:00 på vardagen före bokad tid. En avgift tas ut för mottagningstider som inte avbokats eller som avbokas för sent.
Elektronisk ärendehantering:
Som elektronisk ärendekanal betjänar chat och Omaolo (omaolo.fi).