Skip to main content

This website is under construction. We are continuously adding more information in English. We apologize for the inconvenience this might cause and thank you for your patience.

Contact information and opening hours

Visiting address

Terveyskeskuksentie 1
21530 PAIMIO

Postal address

Terveyskeskuksentie 1
21530 PAIMIO

Opening hours

Aukioloajat
Monday–Friday 8.00–16.00

Unfortunately this content has not yet been translated. The website is still incomplete. We apologize for the inconvenience this may cause.

Paimion terveyskeskuksen hoidon tarpeen arvioinnin puhelinpalvelu on tällä hetkellä ruuhkautunut johtuen potilastietojärjestelmän vaihtumisesta 3.3.2025. Valitettavasti takaisinsoittopyyntöihin vastaaminen voi kestää normaalia kauemmin, erityisesti kiireettömissä asioissa, joissa soitamme takaisin viiveellä.

Paimion terveysaseman vastaanottotiloja on kaikissa rakennuksen kolmessa kerroksessa. Rakennuksessa on käytössä hissi. Samassa rakennuksessa toimii myös neuvolapalvelut, suun terveydenhuolto, fysioterapiapalvelut, apuvälinelainaamo, hoitotarvikejakelu, mielenterveys- ja päihdepalvelut sekä terveyskeskusosasto (entinen vuodeosasto).

Ota yhteyttä terveysasemalle, jos olet huolestunut terveydestäsi tai jos tarvitset hoitoa tai hoito-ohjeita. Hoitaja arvioi tilanteesi ja hoidon tarpeesi sekä ohjaa sinut tarvittaessa vastaanotolle tai moniammatillisen tiimin hoidettavaksi.

Hoidon tarpeen arviointi ja neuvonta:

Paimion terveysaseman vastaanottopalveluiden hoidon tarpeen arviointi- ja neuvontapuhelin palvelee arkisin. Käytössä on takaisinsoittojärjestelmä. Kuuntele nauhoite huolellisesti ja jätä soittopyyntö. Sinulle soitetaan takaisin saman päivän aikana. Voit myös asioida terveysaseman neuvontapisteellä terveysaseman aukioloaikoina.

Fysioterapeutin suoravastaanotolle pääset hoidon tarpeen arvioinnin kautta. Voit olla yhteydessä myös Omaolon kautta.

Ajan peruminen:

Varatun ajan voi perua hoidon tarpeen arviointi- ja neuvontapuhelimen kautta vastaanottoa edeltävänä arkipäivänä. Peruuttamatta jätetystä tai liian myöhään peruutetusta vastaanottoajasta peritään poisjääntimaksu.

Sähköinen asiointi:

Sähköisenä asiointikanavana palvelee chat-palvelu sekä Omaolo -palvelu (omaolo.fi).

Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa sairaanhoitajat auttavat sinua, kun olet sairastunut tai sinulla on kysyttävää terveyteesi liittyen. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta odottaa chatissa tai jos chat on suljettu, voit arvioida tarpeesi Omaolo-palvelussa.

Voit asioida Varha-sovelluksen Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa, jossa sairaanhoitaja arvioi hoidon tarpeesi, antaa jatkohoito-ohjeet sekä ohjaa sinut tarvittaessa parhaiten soveltuvaan palveluun.