Föregripande möte om marknadskartläggning av butikstjänst för klienter inom hemvården
Nyckelord:Butikstjänsten är avsedd för de klienter inom hemvården som inte på egen hand eller med hjälp av sina närmaste kan uträtta sina butiksärenden eller beställa varor från en webbutik.
Butikstjänsten genomförs i första hand som en webbutikstjänst. I butikstjänsten ingår beställning, mottagande av beställningen, insamling av varor och transport varor till kunden, och vid behov placering av varorna i kundens skåp eller frys. Beställningen lämnas in av personalen inom hemvården.
Mötet riktar sig till butiksägare samt hemhjälps - och transportföretagare.
Tid och plats för mötet: 23.8.2024 kl. 13–15:30, Kaskenlinna sjukhus, auditorium T1011, Lillheikkilävägen 3, 20500 Åbo.
Mötesdeltagare på plats eller på distans ombeds anmäla sig (namn, titel och företag) senast onsdag 14.8.2024 kl. 16.00: [email protected] eller via den inbjudan som publicerats på Hilma.
Länken till Teams-mötet skickas 19.8.2024 per e-post till dem som anmält sig till mötet.
Program:
13:00 Välkomstord
Presentation av deltagarna från Varha, upphandlingsplanerare Outi Katajarinne, Upphandlingstjänster och avtalshantering
13:15 Presentation av butikstjänsten för hemvården (tilldelningskriterier och servicebeskrivning), Tjänster för äldre
13:45 Beskrivning av servicebehovet för butikstjänsten, upphandlingsplanerare Outi Katajarinne
Allmän diskussion, serviceproducenterna kan komma med tips på hur servicen kan ordnas
14:45 Närvarande deltagare har möjlighet att diskutera med upphandlingstjänstens representanter (4 personer), ca 10–15 min/serviceproducent
15:30 Mötet avslutas