Varhan henkilöstöetujen käyttöönotosta viestitään heti, kun käytännöt tiedossa
Henkilöstöedut on tavoitteena saada käyttöömme kevään aikana. Miten ja milloin saamme edut käyttöömme? Saamme tähän ohjeet heti sen jälkeen, kun etuihin liittyvän maksuvälineen kilpailutus on valmistunut ja yhteistyökumppanuudesta sovittu. Tavoitteena on tietenkin saada edut mahdollisimman…
Viestinnän periaatteet
Viestintä on osa kaikkea hyvinvointialueen toimintaa ja päätöksentekoa. Viestinnän tehtävä on kuulla ja palvella – sisäisesti ja ulkoisesti. Kaikki mitä me viestimme ja mitä meistä viestitään vaikuttavat siihen, millaisen kuvan asukkaat, asiakkaat ja muut sidosryhmät hyvinvointialueesta…
Viestintä- ja mediapalvelut
Ajankohtaista eTerveyspalveluiden viestipalvelussa kesällä 2024
Kesäaika tuo muutoksia eTerveyspalveluiden viestipalvelun toimintaan. Osassa toimintoja viestipalvelu on suljettu kesällä, mutta näiden toimintojen osalta puhelinpalvelut palvelevat sulkuaikana.
Turun terveysasemien viestipalvelu toistaiseksi pois käytöstä
Turussa käytössä olevassa eTerveyspalvelut-asiointipalvelussa on huomattu tekninen ongelma tänään 5.4.2024. Ongelman seurauksena viestipalvelu Turun terveysasemille ei toimi.
Pansion terveysaseman oma tekstiviestinumero erityisryhmille väliaikaisesti pois käytöstä
Pansion terveysaseman oma tekstiviestinumero on teknisen vian vuoksi väliaikaisesti pois käytöstä. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
eTerveyspalveluiden viestipalveluun ja terveysasemien ajanvaraukseen muutoksia Turussa 1.9.2023 alkaen
Turun neuvoloiden ja terveysasemien käyttämä sähköinen viestipalvelu avautuu käyttöön jälleen 1.9.2023. Viestipalvelu oli suljettuna kesän ajan teknisen ongelman vuoksi.
Viestinnän aineistot
Tältä sivulta löytyvät Varhan erilaiset viestinnän ja markkinoinnin aineistot.