Puolesta asiointi perusterveydenhuollossa
Puolesta asioinnissa henkilö hoitaa asioita toisen henkilön puolesta. Henkilön puolesta asiointi sosiaali- ja terveydenhuollossa perustuu huoltajuuteen, tiedonsaantioikeuteen, valtakirjaan tai edunvalvontaan.
Omaolon Muu yhteydenotto käyttöön Asiakasohjaus Soihdussa
Asiakasohjaus Soihdussa otetaan maanantaista 13.5. alkaen käyttöön sähköinen Omaolon Muu yhteydenotto. Omaolon kautta asiakkaat voivat lähettää viestejä Asiakasohjaus Soihdun ammattilaisille esimerkiksi asumiseen, raha-asioihin tai arjessa selviytymiseen liittyvissä kiireettömissä asioissa…
Asiakaslaskutus ja ohjeet
Tältä sivulta löydät tietoja ja ohjeita asiakaslaskutuksesta.
Päivystykseen tullaan vain kiireellisissä asioissa
Tyks Akuutin Turun päivystys on ollut hyvin ruuhkautunut ja odotusajat ovat muodostuneet ajoittain erittäin pitkiksi. Päivystykseen tullaan vain päivystysasioissa, kuten esimerkiksi rintakipu, hengenahdistus, runsas verenvuoto, murtuma tai voimakas päänsärky, johon särkylääke ei auta.
Asiakasmaksut
Asiakasmaksut Varsinais-Suomen hyvinvointialueella vuonna 2024. Asiakasmaksut ovat yhtenäiset koko hyvinvointialueella.