Omaolon Muu yhteydenotto käyttöön Asiakasohjaus Soihdussa
Avainsanat:Asiakasohjaus Soihdussa otetaan maanantaista 13.5. alkaen käyttöön sähköinen Omaolon Muu yhteydenotto. Omaolon kautta asiakkaat voivat lähettää viestejä Asiakasohjaus Soihdun ammattilaisille esimerkiksi asumiseen, raha-asioihin tai arjessa selviytymiseen liittyvissä kiireettömissä asioissa. Ammattilainen vastaa viestiisi tai ohjaa eteenpäin palveluihin 1 - 7 vuorokauden kuluessa yhteydenotosta.
Asiakasohjaus Soihdulle voi lähettää viestin omaolo.fi -palvelussa seuraavissa aiheissa:
- arjesta selviytyminen
- asuminen
- perheasiat ja huoltajuus
- raha-asiat
- väkivalta tai kaltoinkohtelu
- yksinäisyys
- Tarjoamme näin sähköisen ja helpon tavan asioida ammattilaistemme kanssa sekä mahdollisuuden saada palvelua asiakkaan tarpeen mukaan, asiakasohjauspäällikkö Johanna Lehtola kertoo.
Palveluun kirjaudutaan verkko-osoitteessa Muu yhteydenotto (omaolo.fi) verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit asioida palvelussa myös alle 15-vuotiaan lapsesi asioissa.
Muun yhteydenoton voi tehdä suomeksi tai ruotsiksi.
Miten yhteydenottoon vastataan?
- Saat viestin Omaolossa ammattilaiselta
- Ohjauksen valitsemasi alueen toiseen yhteydenottokanavaan
- Yleisen ohjeen tai ohjauksen eteenpäin valtakunnallisesti toimivaan muuhun palveluun.
Lisätiedot:
Asiakas- ja palveluohjauksen Soihtu-tiimit: