Hyppää pääsisältöön

Uutinen Julkaistu 13.5.2024 15.13

Omaolon Muu yhteydenotto käyttöön Asiakasohjaus Soihdussa

Avainsanat:

Asiakasohjaus Soihdussa otetaan maanantaista 13.5. alkaen käyttöön sähköinen Omaolon Muu yhteydenotto. Omaolon kautta asiakkaat voivat lähettää viestejä Asiakasohjaus Soihdun ammattilaisille esimerkiksi asumiseen, raha-asioihin tai arjessa selviytymiseen liittyvissä kiireettömissä asioissa. Ammattilainen vastaa viestiisi tai ohjaa eteenpäin palveluihin 1 - 7 vuorokauden kuluessa yhteydenotosta.

Käsi tietokoneen näppäimistöllä. Kuvassa myös kysymysmerkkejä.

Asiakasohjaus Soihdulle voi lähettää viestin omaolo.fi -palvelussa seuraavissa aiheissa:

- Tarjoamme näin sähköisen ja helpon tavan asioida ammattilaistemme kanssa sekä mahdollisuuden saada palvelua asiakkaan tarpeen mukaan, asiakasohjauspäällikkö Johanna Lehtola kertoo.

Palveluun kirjaudutaan verkko-osoitteessa Muu yhteydenotto (omaolo.fi) verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Voit asioida palvelussa myös alle 15-vuotiaan lapsesi asioissa. 

 Muun yhteydenoton voi tehdä suomeksi tai ruotsiksi.

Miten yhteydenottoon vastataan?

  • Saat viestin Omaolossa ammattilaiselta
  • Ohjauksen valitsemasi alueen toiseen yhteydenottokanavaan 
  • Yleisen ohjeen tai ohjauksen eteenpäin valtakunnallisesti toimivaan muuhun palveluun. 

Lisätiedot:

Asiakas- ja palveluohjauksen Soihtu-tiimit: