Skip to main content

This website is under construction. We are continuously adding more information in English. We apologize for the inconvenience this might cause and thank you for your patience.

Contact information and opening hours

Visiting address

Voivalantie 5
20780 KAARINA

Postal address

Voivalantie 5
20780 KAARINA

Opening hours

Aukioloajat
Monday–Friday 8.00–16.00
Infopiste
Monday–Thursday 8.00–16.00
Friday 8.00–15.00

Unfortunately this content has not yet been translated. The website is still incomplete. We apologize for the inconvenience this may cause.

Kaarinan terveyskeskuksen hoidon tarpeen arvioinnin puhelinpalvelu on tällä hetkellä ruuhkautunut johtuen potilastietojärjestelmän vaihtumisesta 3.3.2025. Valitettavasti takaisinsoittopyyntöihin vastaaminen voi kestää normaalia kauemmin, erityisesti kiireettömissä asioissa, joissa soitamme takaisin viiveellä.

Kaarinan pääterveysasema sijaitsee Kaarinan keskustassa. Pääterveysaseman kanssa samassa rakennuksessa sijaitsee myös terveyskeskuksen sairaala. Kaarinan asukkaat on jaettu hoitotiimeihin sukunimen mukaan. Jokaisella tiimillä on oma yhteydenottonumeronsa. Kaikki yhteydenotot puhelimitse hoidetaan saman päivän aikana. Kuulo- ja puhevammaiset voivat ottaa yhteyttä terveyskeskukseen tekstiviestillä. Numeroon ei voi soittaa. Viestissä tulee olla aikaa tarvitsevan henkilön nimi, syntymäaika ja syy siihen, miksi vastaanottoaika halutaan.

Päivystysvastaanotto toimii arkisin Kaarinan pääterveysasemalla. Ennen päivystykseen saapumista on suositeltavaa ensin soittaa päivystyksen numeroon, jotta tuloosi osataan varautua.

Fysioterapeutin suoravastaanotolle pääset hoidon tarpeen arvioinnin kautta. Voit olla yhteydessä myös Omaolon kautta.

Varatun ajan voi perua hoidon tarpeen arviointi- ja neuvontapuhelimen kautta vastaanottoa edeltävänä arkipäivänä. Peruuttamatta jätetystä tai liian myöhään peruutetusta vastaanottoajasta peritään poisjääntimaksu.

Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa sairaanhoitajat auttavat sinua, kun olet sairastunut tai sinulla on kysyttävää terveyteesi liittyen. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta odottaa chatissa tai jos chat on suljettu, voit arvioida hoidon tarpeesi Omaolo-palvelussa.

Voit asioida Varha-sovelluksen Sairastaminen ja terveydenhoito -chatissa, jossa sairaanhoitaja arvioi hoidon tarpeesi, antaa jatkohoito-ohjeet sekä ohjaa sinut tarvittaessa parhaiten soveltuvaan palveluun.